Meniu
Cosul Meu

Transport Gratuit peste 199 lei

Pe Silio.ro, iți oferim transport gratuit la livrare prin curier pentru comenzile de peste 199 de lei TVA Inclus, iar pentru comenzile cu valoare mai mica de 199 de lei (TVA Inclus), costul de transport este de 18.99 lei TVA Inclus. 

La plasarea unei comenzii pe Silio.ro poți alege urmatoarele metode de livrare:

1. Livrarea prin Curier
Pentru livrarea comenzii poți alege curierul Urgent Cargus, DPD Curier, Fan Curier si Sameday Delivery iar comanda va ajunge la adresa menționată și va fi înmânată personal de către curier. 

Iți oferim transport gratuit pentru comenzile de peste 199 de lei TVA Inclus, iar pentru comenzile cu valoare mai mica de 199 de lei (TVA Inclus), costul de transport este de 18.99 lei TVA Inclus. Acest prag de gratuitate este valabil doar pentru curierul Urgent Cargus, pentru ceilalți curieri taxa de transport este de 18.99 lei TVA Inclus indiferent de valoarea comenzii.

Dupa predarea comenzii la curier, o să primești un sms și un e-mail cu informații despre firma de curierat care va livra comanda si numarul de AWB, prin care puteți urmări statusul expediției în aplicația de pe site-ul curierului.

Termenul de livrare al produselor este specificat în pagina produsului în partea de sus, deasupra butonului Adaugă în Coș sau la Finalizarea comenzii. Livrarea prin curier se efectuează de luni până vineri, în intervalul orar 10:00 – 18:00, iar produsele comandate se pot livra chiar și sâmbăta fără costuri suplimentare în intervalul orar 10:00 - 12:00.

Pentru comenzile care se expediază din 2 depozite logistice diferite, se aplică un cost de livrare suplimentar de 17.99 lei TVA Inclus. Acest cost se aplica chiar daca s-a atins pragul de gratuitate pentru livrarea comenzii.

Ce fac dacă nu sunt acasă în ziua livrării?
Dacă ești contactat de curier și nu ești la adresa selectată, îi poți solicita reprogramarea livrării pentru ziua următoare. Dacă ai selectat o adresă greșită de livrare, ne poți contacta telefonic la 0745116937 pentru modificare.

Ce fac dacă livrarea comenzii se face din greșeală la altă adresă?
Curierul te poate contacta pentru a te anunța că produsele tale vor fi livrate la altă adresă față de cea menționată de tine în comandă. În cazul în care adresa se află în apropierea celei inițiale, îți recomandăm să-i comunici curierului dorința de a livra la adresa corectă. În cazul în care adresa este în afara ariei de livrare a curierului, ne poți contacta telefonic la 0745116937 pentru a redirectiona comanda catre adresa buna.

Ce fac dacă produsul a fost livrat deteriorat?
Dacă produsul primit este deteriorat, poți înregistra un retur completând formularul de retur din contul tau de client sau ne poți contacta telefonic la 0745116937 în 48 de ore de la livrarea produsului pentru a inregistra o cerere de retur. Pentru înlocuire, este necesar să te asiguri că produsul dorit este disponibil în stoc înainte de a ne contacta.

2. Ridicarea din Showroom

Ridicarea din showroom este gratuită pentru toate comenzile plasate direct in showroom, precum și pentru comenzile plasate online sau prin call center. După plasarea comenzii, vei fi anuntat prin e-mail si SMS imediat ce produsele au fost pregatite si se pot ridica din showroom-ul ales. 

• Showroom Luna de Sus:
Adresă: QC2G+WPP, Luna de Sus, Floresti, Jud Cluj.
Program de Lucru: Luni - Vineri de la 08:00 - 17:00
Telefon Informatii Showroom: 0799974329

• Showroom Floresti:
Adresă: Strada Avram Iancu, Nr. 486E, Com. Floresti, Jud. Cluj.
Program de Lucru: Luni - Vineri de la 08:00 - 17:00
Telefon Informatii Showroom: 0722277442

Cât timp îți păstrăm produsul în showroom?
Produsele comandate sunt rezervate în Showroom timp de 7 zile de la primirea e-mail-ului de livrare. La finalul celor 7 zile, este posibil ca prețul să sufere modificări, iar produsele să nu mai fie disponibile.

3. Ridicarea personala din Locker
Livrarea in locker este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale disponibila pe Silio. Produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop în mai multe puncte de ridicare din București, Ilfov, Iași, Timisoara, Brașov, Cluj, Constanța, Arad, Bacău, Ploiești, Oradea, Brăila, etc.

Ai la dispozitie peste 4000 de Easybox-uri by Sameday, peste 400 de Fanbox-uri by Fan Curier si peste 100 de Ship&Go by Urgent Cargus.

Cum pot plati si ce produse sunt eligibile pentru livrare in locker?
Plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor din locker.  Se pot livra în locker doar produse de dimensiuni mici sau medii. Eligibilitatea produselor poate fi verificată în pagina de produs sau în coșul de cumpărături;

Cât costă livrarea la locker?
Livrarea este gratuită pentru comenzile de minimum 1500 de lei. Costul de livrare pentru cele cu valori sub 1500 de lei este de 9.99 lei.

Cât timp am la dispoziție pentru a ridica produsele din locker?
Când comanda ta ajunge la locker-ul selectat, vei primi un cod QR prin e-mail și un cod PIN prin SMS. În funcție de ziua în care comanda ta ajunge la easybox, vei avea un anumit număr de ore la dispoziție pentru a o ridica:
- Pentru comenzile livrate în zilele de duminică până joi, vei putea ridica produsele în maximum 36 de ore;
- Pentru comenzile livrate vineri, vei putea ridica produsele în maximum 72 de ore;
- Pentru comenzile livrate sâmbătă, vei putea ridica produsele în maximum 48 de ore;

În situația în care, în momentul livrării, locker-ul selectat este plin, coletul va fi redirecționat către un alt locker din apropiere. Acest lucru se întamplă în cazul în care, după încercări repetate de încărcare a coletului, niciun sertar nu va fi disponibil. Locker-ul catre care se va redirecționa coletul se află in proximitatea punctului de livrare selectat. Te vom informa atât înainte, cât și după redirecționarea coletului.

4. Livrarea prin masini aflate in distributie proprie

Dacă ai plasat o comanda iar adresa de livrare este în aria depozitelor logistice Silio, atunci livrarea se va asigura prin masini aflate în distribuție proprie.

Aria de livrare prin mașini aflate în distribuție proprie este: Județul Cluj, în Localitațile: Cluj Napoca, Luna de Sus, Gilău, Vlaha, Stolna, Savădisla, Finișel, Florești, Tăuți, Baciu, Viștea, Nădăselu, Mera, Rădaia, Suceagu;  

Dacă ai plasat o comanda, iar greutatea aceasteia depășeste 150 de kg, livrarea comenzii se va organiza la nivel de palet, prin Pallex Romania sau Raben Logistics, iar costul paletului se va factura separat, valoarea acestuia fiind de 35 lei fara TVA.

Ai nevoie de ajutor sau nu ai gasit produsul dorit? Suna la 0745.116.937 sau CONTACTEAZA-NE